Thursday 15 March 2018

Hoollaaa!



 
 
Hello.. 

Lets start our journey again.. 

Entah ada sesiapa yang baca atau tidak blog ni .. saya rasa dulu orang sukalah baca blog ni. Sekarang? Mungkin jarang sangat orang nak baca blog. Last post saya seingat saya sewaktu saya masih cadet. MasyaAllah lama sangat!! Hahaha Kepada yang tinggalkan komen di ruang komen terima kasih. Sudah lama tidak menaip diruangan ini. Sebabnya adalah setelah habis cadetship, saya pulang ke Akademi Laut Malaysia untuk menyambung tahun ketiga. Start belajar memang buzylah. Tak terupdate dah blog. Hehe Dan tetiba ada seseorang ini tegur saya, kenapa tak sambung menulis dekat blog. Kan banyak boleh share. So saya pun terfikir yes. Bagus jugak idea tu. Thennn... Here I am! 

Yang membaca blog ni mesti berminat nak masuk ALAM eh? Jadi macam mana korang berjaya tak dalam interview? If berjaya tahniah, If tak berjaya boleh usaha lagi. For next intake on this July, get ready guys! Saya nasihatkan kat korang yang berminat sangat2 nak masuk ALAM, korang follow facebook Akademi Laut Malaysia. Kat sana diorang akan update untuk next intake. Good Luck guys!

:: GRACIAS ::

No comments: